Výstavy 2015

01.12.2015 17:49

ako som v článku predtým písal, že výstavy môžu začať, tak v tomto článku v stručnosti zhodnotím moju výstavnú činnosť. Tento rok som sa zúčastnil 3 výstav, z toho klubovej špeciálky chovateľov králikov baranovitých. Pôvodne som mal v pláne stihnúť toho viac, avšak pracovné povinnosti a zhustený kalendár výstav mi to nejako nedovolili. Bodové ohodnotenie mojich králikov na výstavách ma potešilo, určite ako väčšina chovateľov, mal som predstavu, ako ktorý králik môže obstáť. Výsledky ma utvrdili v tom, že moja chovateľská práca má správne smerovanie a krôčik po krôčika sa postupne blížim k želanému cieľu. Potešili ma 95 bodové králiky - modré plášťové, žlté a havany plášťové. U zopár králikov bolo hodnotenie trochu nižšie avšak v porovnaní s minulým rokom o stupeň lepšie. Zvýšenú pozornosť chcem hlavne venovať vylepšeniu žltých a žltých plášťových, avšak výber chovných jedincov a párov ma ubezpečuje a prináša mi vysoké očakávania. 

Na titulnej fotke môžete vidieť 2 krásne samice modré plášťové, obe po 95 b, dovolím si tvrdiť, že ak by boli na výstavách staršie tak by to mohlo byť aj viac. (jedna február, druhá marec)

© 2014 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode